آینده گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هاله‌ای از ابهام

آینده گزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هاله‌ای از ابهام

پایگاه خبری فوتبالی- گیدو رودریگز که مورد توجه بارسلونا و اتلتیکو مادرید قرار گرفته، در مذاکراتش با رئال بتیس برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

به گزارش فوتبالی، گیدو رودریگز، هافبک رئال بتیس، در سه فصل اخیر عملکرد درخشانی در پیراهن رئال بتیس داشت و از زمانی که از تیم فوتبال آمریکای مکزیک به باشگاه آندلسی پیوست، تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار و کلیدی شد. قرارداد این بازیکن 29 ساله در تابستان پیش رو به اتمام می‌رسد و مذاکرات مثبتی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و از الان مورد توجه باشگاه‌هایی مثل بارسلونا و اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

سفید و سبزپوشان شهر سویل در این روزها آماده بازی برگشت مقابل دیناموزاگرب می‌شوند. آن‌ها در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و فرداشب بایستی در ورزشگاه خانگی دیناموزاگرب به مصاف این تیم بروند. آن‌ها کار سختی برای صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا دارند.

در این بین، آنخل هارو، مدیر باشگاه رئال بتیس در خصوص وضعیت گیدو رودریگز گفت: «قرارداد گیدو به زودی به پایان می‌رسد و ما برای تمدید قرارداد اقدام کردیم اما به توافق نرسیدیم. ما باید دوباره با او در این باره صحبت کنیم، اما در هر صورت او متعهد است و آماده بازگشت از دوران مصدومیت است. هر اتفاقی در آینده رخ دهد، او در حال حاضر فقط روی رئال بتیس تمرکز کرده است. او درها را بر روی مذاکرات بیشتر نبسته است.»

گفته شده است که مدیران رئال بتیس در بازی‌های اخیر تحت تاثیر عملکرد جانی کاردوسو، هافبک آمریکایی تیمشان قرار گرفته‌اند. آن‌ها احساس می‌کنند کاردوسو می‌تواند جانشین خوبی برای رودریگز باشد و به همین خاطر، قصد دارند مبلغ دستمزد پیشنهادی را کاهش دهند. اگر همین شرایط ادامه داشته باشد، احتمالا کار بتیس و رودریگز به جدایی می‌انجامد.

1428