رسمی؛ لوئیس سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد

رسمی؛ لوئیس سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان در ابتدای ورودش به بارسلونا به لوئیس سوارز گفته بود که اعتقادی به او ندارد و این مهاجم باید بارسلونا را ترک کند. گمانه‌زنی های زیادی وجود داشت. در ابتدا قرار بود که سوارز راهی یوونتوس شود اما او نتوانست در موعد مقرر پاسپورت بگیرد و اکنون راهی اتلتیکو مادرید شده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز با مبلغ 6 میلیون یورو از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد. پس از اینکه انتقال سوارز از بارسلونا به یوونتوس منتفی شد، اتلتیکو مادرید علاقه‌ی خود به سوارز را نشان داد و برای جذب او تلاش کرد. در ابتدا به نظر می‌رسید که این انتقال غیر ممکن است چرا که بارسلونا اجازه‌ی این کار را نمی‌داد و بندی در قرارداد سوارز گذاشته بود که نمی‌گذاشت این مهاجم اروگوئه‌ای راهی تیم های خاصی شود که یکی از آن ها اتلتیکو مادرید بود، اما پس از مدت کوتاهی سران بارسلونا از این بند چشم پوشی کردند و کوتاه آمدند تا لوئیس سوارز راهی اتلتیکو شود.

به هر صورت پس از انتقال موراتا از اتلتیکو مادرید به یوونتوس این تیم به دنبال یک مهاجم بود و در نهایت سوارز را جذب کرد. رویارویی لوئیس سوارز با بارسلونا در فصل آینده می‌تواند یکی از جذابیت های لالیگا باشد.

1470