رکورد ویژه لوئیس سوارز با گلزنی به بارسلونا

رکورد ویژه لوئیس سوارز با گلزنی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید، لوئیس سوارز موفق شد گل دوم اتلتیکو مادرید را مقابل بارسلونا به ثمر برساند و بدین ترتیب بالاخره به بارسلونا هم در لالیگا گل زد تا رکورد ویژه ای را در لیگ فوتبال اسپانیا برای خود ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، در واقع لوئیس سوارز با این گلی که به ثمر رساند اکنون در برابر تمام 31 تیمی که در لالیگا مقابل آن ها قرار گرفته است، گلزنی کرده است و بدین ترتیب یک آمار ویژه را ثبت کرده است. سوارز به طور کلی مقابل 31 تیم در لیگ فوتبال لالیگا قرار گرفته است و مقابل همه آن ها گلزنی کرده است.

سوارز تا پیش از این مقابل بارسلونا گلی به ثمر نرسانده بود اما اکنون در بازی مقابل بارسا هم گلزنی کرد تا رکورد ویژه گلزنی به تمام تیم های لالیگایی که مقابل آن ها قرار گرفته است را ثبت کند.

سوارز اکنون به تیم سابق خود گلزنی کرده است چرا که این مهاجم اروگوئه ای در تابستان 2020 از بارسلونا خارج شد و به اتلتیکو مادرید پیوست. در واقع رونالد کومان و بارتومئو او را از بارسلونا بیرون کردند اما سوارز همچنان به درخشش خود در اتلتیکو مادرید ادامه می دهد و مشخص است که مربی و مدیران بارسلونا درباره او اشتباه کردند.

1470