لوئیس سوارز به بازی مقابل بارسلونا خواهد رسید؟

لوئیس سوارز به بازی مقابل بارسلونا خواهد رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - خبری که امروز منتشر شد باعث شد تا اتلتیکو مادرید و هواداران این تیم در شوک فرو بروند چرا که مشخص شد لوئیس سوارز، مهاجم اوروگوئه‌ای باشگاه اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شده است و این اتفاقات در تمرینات این تیم افتاده و سوارز مجبور به ترک تمرینات شده است.

به گزارش فوتبالی، اکنون در حساس ترین مقطع فصل به سر می‌بریم و اتلتیکو مادرید هم در کورس رقابت برای قهرمانی بر سر لالیگاست. این تیم تنها یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و اختلافش با رئال مادرید هم سه امتیاز است و کوچک ترین لغزشی برای اتلتیکو مادرید باعث از دست رفتن صدر جدول می‌شود و اکنون مصدومیت لوئیس سوارز شوکی بود که به این تیم و مردان دیگو سیمئونه وارد شد چرا که سیمئونه از لحاظ تاکتیکی به این مهاجم اروگوئه‌ای برای گلزنی وابسته بود و در واقع سوارز مهاجم اول اتلتیکو مادرید بود.

به گفته مارکا، لوئیس سوارز چیزی حدود 3 هفته از میادین دور خواهد بود و این مسئله باعث می‌شود که کار روخی بلانکو در این مدت سخت شود اما بازی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا که دیدار حساسی در لالیگای این فصل است، چیزی حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود و این بدان معناست که احتمال حضور سوارز در بازی مقابل بارسلونا بالاست و او به بازی تیمش مقابل بارسا خواهد رسید.

1470