نکات منفی فروش لوئیس سوارز برای بارسلونا

نکات منفی فروش لوئیس سوارز برای بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - در این پنجره نقل و انتقالاتی، لوئیس سوارز ، ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال، سه بازیکن اصلی بارسلونا، از این تیم جدا شدند. برای تیمی مثل بارسا که از زمان شیوع بیماری کرونا از نظر مالی ضرر کرده بود و برای جبران هزینه هایش به بودجه نیاز داشت، فروش این بازیکنان با قیمتی پایین نتوانست آنطور که باید و شاید درآمد زایی کند. این معاملات نشان دهنده یک تجارت بد برای بلوگراناست.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به دلیل دستمزد بالایی که این بازیکنان داشتند، به دنبال خلاص شدن از پرداخت هزینه برای آن ها بود، حتی اگر این کار به معنای فروش ارزان آن‌ها باشد. بارسلونا برای فروش راکیتیچ به سویا و سوارز به اتلتیکو مادرید مبلغی تا سقف 10 میلیون یورو دریافت خواهد کرد اما این مبلغ طی دو سال آینده به بارسلونا تحویل داده می شود ، چیزی که برای باشگاه ایده آل نیست.

از طرفی لوئیس سوارز می‌توانست گل های زیادی در بارسلونا به ثمر برساند، سوارز و مسی با هم هماهنگ بودند و حضور آن ها می‌توانست کمک زیاد به بارسلونا بکند. مهاجم اروگوئه‌ای دوست صمیمی لیونل مسی بود و جدایی او خشم فوق ستاره آرژانتینی را بر انگیخت و این قضیه روی رابطه مسی با سران بارسلونا تاثیری منفی گذاشت.

1470