چرا اتلتیکو مادرید به سراغ لوئیس سوارز رفت؟

چرا اتلتیکو مادرید به سراغ لوئیس سوارز رفت؟

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان پس از آمدن به بارسلونا به سوارز گفته بود که باید بارسا را ترک کند. این بازیکن در نهایت راهی اتلتیکو مادرید شد. اما چرا باشگاه مادریدی به سراغ این بازیکن آمد؟

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه اعتقادی به موراتا نداشت و این بازیکن راهی یوونتوس شد. سرمربی اتلتیکو مادرید به دنبال جذب یک مهاجم بود و گزینه‌های مختلفی داشت اما در نهایت به سراغ لوئیس سوارز آمد. کاوانی که به تازگی راهی منچستریونایتد شده است، یکی از گزینه‌های اتلتیکو مادرید بود اما چون با این مهاجم به توافق نرسید به سراغ سوارز رفت. در واقع چون بندی در قرارداد سوارز با بارسا بود که مانع از انتقال او به رقبای لالیگایی بارسلونا می‌شد، سران اتلتیکو ترجیح دادند ابتدا به سراغ او نروند اما در ادامه‌ی کار بارسلونا کوتاه آمد و اتلتیکو مادرید هم از سایر گزینه‌های خود نا امید شد و به سراغ سوارز رفت.

به گفته مارکا، ادینسون کاوانی گزینه‌ای بود که سران اتلتیکو مادرید به دنبال جذب او بودند اما در نهایت با این بازیکن به توافق نرسیدند و پس از آن به سراغ هموطنش، لوئیس سوارز رفتند. این مهاجم اروگوئه‌ای 7 سال در پاریسن ژرمن حضور داشت و در 300 بازی برای این تیم 200 گل به ثمر رساند و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد و اکنون راهی منچستریونایتد شده است.

1470