فلیک: بارسلونا فقط مسی نیست؛ برای آن‌ها برنامه داریم

فلیک: بارسلونا فقط مسی نیست؛ برای آن‌ها برنامه داریم

خبرگزاری فوتبالی - هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که بایرن مونیخ فقط مقابل مسی بازی نخواهد کرد و باید مراقب کل بارسلونا باشد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا خواهد رفت و یکی از حساس ترین بازی‌های این مرحله را برگزار خواهد کرد. فلیک معتقد است که بایرن مونیخ مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت، نه صرفا لئو مسی. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" بایرن مونیخ صرفا برابر مسی نیست، بلکه مقابل بارسلونا است. البته ما در مورد چگونگی بازی مقابل او فکر کرده ایم. باید فضاها را بشناسیم ، او را تحت فشار قرار دهیم و سعی کنیم در دوئل یک بر یک پیروز شویم. برای بارسلونا احترام زیادی قائل هستیم زیرا آنها در سال های اخیر تیمی قدرتمند بوده اند. بسیاری از مربیان و باشگاه ها از بارسا الهام گرفته‌اند. آنها از کیفیت و تجربه بسیار خوبی برخوردار هستند و ما باید به عنوان یک تیم در مقابل آن‌ها قرار بگیریم و کیفیت خود را نشان دهیم. برنامه‌ای داریم و امیدواریم که کار کند."

سرمربی بایرن مونیخ درمورد مقایسه‌ای که پیرامون لواندوفسکی و مسی مطرح است. گفت:" شما نمی توانید این دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه کنید. لواندوفسکی مهاجمی در سطح جهانی است و کیفیت فوق العاده ای دارد. برای ما ، او کسی است که گل‌ها را برای ما تضمین کرده و فرصت گلزنی ایجاد می‌کند. مسی طی چند سال گذشته بهترین بازیکن بوده است. او یک بازیکن استثنایی است و من نمی دانم که آیا کسی دوباره به این جایگاه خواهد رسید یا نه."

1470