یوونتوس برای رونالدو تبعیض قائل می‌شود و دستمزدش را کم نمی‌کند

یوونتوس برای رونالدو تبعیض قائل می‌شود و دستمزدش را کم نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که در یوونتوس سالی 30 میلیون یورو دستمزد می گیرد بر خلاف بقیه بازیکنان با کاهش دستمزد مواجه نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان لیگ ایتالیا یکی از اولین باشگاه هایی بود که اعلام کرد به خاطر بحران کرونا از دستمزد اعضای خود کم می کند اما به نظر می رسد که رونالدو با کاهش دستمزد مواجه نخواهد شد و کل دستمزد خود را دریافت خواهد کرد.

کوریره دی تورینو گزارش داده است که برای فصل آینده دستمزد بازیکنانی که بالای هفته ای 151 هزار پوند (حدود سالی 9 میلیون یورو) دریافت می کنند شامل کاهش نخواهد شد تا ستارگان قصد جدایی نداشته باشند و در تورین بمانند.

یوونتوس در حال حاضر به جز رونالدو ستارگان دیگری نظیر دیبالا، رمزی، هیگواین و ربیو را دارد که دستمزد بالایی دریافت می کنند و باشگاه یووه حس می کند که یکی از راه ها برای خروج از بحران مالی این است که دستمزد بازیکنانش را کاهش بدهد اما به نظر می رسد که ستاره پرتغالی مشمول کاهش دستمزد نخواهد شد.

یووه چند هفته پیش اعلام کرد که به خاطر بحران کرونا دستمزد چهار ماه بازیکنانش را پرداخت نخواهد کرد اما در سالهای آینده و با عادی شدن شرایط این مبلغ به آنها پس داده خواهد شد.

اخیرا آدرین ربیو هافبک فرانسوی یوونتوس در اعتراض به کاهش دستمزدش از حضور در تمرینات سر باز زده و حاضر نشده از فرانسه به تورین برگردد.