جزییات پیشنهاد نیوکاسل برای خرید گرت بیل

جزییات پیشنهاد نیوکاسل برای خرید گرت بیل

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید مورد توجه باشگاه های مختلفی قرار دارد. شماره یازده رئال مادرید در مسیر خروج قرار دارد که سه باشگاه مختلف شرایط جذب او را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، سایت فورفورتو گزارش داده است که اینترمیامی با مالکیت دیوید بکام جدی ترین مشتری گرت بیل است. تیم آمریکایی حاضر است دستمزدی مشابه گرت در رئال مادرید (سالی 14.5 میلیون یورو) به بیل بپردازد و او را به خدمت بگیرد. دومین مشتری هم تاتنهام است که مشکلی برای پرداخت 50 تا 60 میلیون یورو برای خرید بیل به رئال مادرید ندارد اما مشکل این جاست که فقط نیمی از دستمزد وی را می توانند بپردازند و یا باید بیل حاضر به کاهش دستمزدش شود یا بقیه دستمزدش از جانب رئال مادرید پرداخته شود.

اما محتمل ترین گزینه نیوکاسل است. با توجه به این که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در مراحل پایانی خرید سهام نیوکاسل به سر می برد به نظر می رسد که این باشگاه انگلیسی مشکل چندانی برای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات ندارد. در حال حاضر بیل در سن 30 سالگی در سایت ترانسفرمارکت 32 میلیون یورو قیمت دارد اما نیوکاسل حاضر است برای جذب وی 60 میلیون یورو به رئال مادرید بپردازد.

بیل فصل بسیار بدی در برنابئو داشته که فقط هجده بازی انجام داده و با سه گل و یک پاس گل نمایش جالبی از خود ارائه نداده است.