نیوکاسل چگونه شانس خرید مودریچ را از دست داد؟

نیوکاسل چگونه شانس خرید مودریچ را از دست داد؟

سایت رسمی فوتبالی – دنیل تیلور، خبرنگار نشریه گاردین در این باره که نیوکاسل چگونه شانس خرید لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید را از دست داده توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، کوین کیگان سرمربی سابق نیوکاسل اخیرا کتابی در مورد زندگی خود منتشر کرده که در این کتاب از تیلور کمک گرفته است. وی در این باره که نیوکاسل چگونه فرصت خرید مودریچ را از دست داده نوشته است:"مودریچ جلسه ای با وکیل لوکا مودریچ برگزار کرد تا در مورد این بازیکن 22 ساله دیناموزاگرب که در آن زمان یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا بود صحبت هایی انجام شود. در نهایت قرار شد که تونی خیمنز، مدیر ورزشی وقت تاتنهام در مورد این انتقال تصمیم نهایی را بگیرد. همه چیز در آستانه نهایی شده بود اما خیمنز ماجرا را وتو کرد مودریچ را به این بهانه که این بازیکن برای تیمی نظیر نیوکاسل بیش از حد لاغر است نپذیرفت!"

بعد از این ماجرا را همه می دانند. لوکا به تاتنهام پیوست و در این تیم درخشید تا رئال برای خریدنش 40 میلیون یورو بپردازد. لوکیتا تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید و تیم ملی کرواسی شد تا عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را کسب کند و از طرفی با تیم ملی کشورش تا فینال جام جهانی نیز پیش رفت.