علاقه رئال مادرید به هافبک برزیلی نیوکاسل

علاقه رئال مادرید به هافبک برزیلی نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید قصد دارد برای تقویت خط‌میانی تیمش، برونو گیمارش از نیوکاسل را به‌خدمت گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از AS، رئال مادرید به برونو گیمارش علاقه‌مند است. این بازیکن برزیلی در ژانویه به نیوکاسل‌یونایتد پیوست و با صرف زمانی کوتاه توانست خود را برا شرایط جدید وفق دهد. این بازیکن 24 ساله در 12 بازی خود برای باشگاه جدیدش 3 گل به‌ثمر رسانده‌است و توجه کهکشانی‌ها را به خود جلب کرده‌است.

صدرنشینان لالیگا درحال جستجوی اهداف خود در خط میانی هستند، زیرا قصد دارند برای بازیکنان پابه‌سن گذشته تیمشان جایگزین‌های بلندمدتی را به‌خدمت گیرند. آنچلوتی تابستان گذشته ادواردو کاماوینگا را جذب کرد و امسال برای به‌خدمت گرفتن اورلین شوامنی تلاش می‌کند.

گیمارش به عنوان یک هدف برای سال 2023 درنظر گرفته می‌شود، زمانی که انتظار می رود ستاره برزیلی به دوران اوج خود نزدیک شود. این بازیکن 24 ساله همچنین پاسپورت اسپانیایی دارد، که برای سفر به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا مشکلی نخواهد داشت.

برونو گیمارش ژانویه امسال با قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند از لیون به نیوکاسل پیوست تا این بازیکن برزیلی را تبدیل به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه جدیدش کند. درخشش او در نیم‌فصل دوم به تیم ادی هاو کمک کرد، تا منطقه خطر سقوط به چمپیونشیپ انگلیس را ترک و شرایط مناسبی در جدول لیگ برتر پیدا کنند.

9719