رونالدو بعد از سکته مادرش امروز به تمرینات یوونتوس برگشت

رونالدو بعد از سکته مادرش امروز به تمرینات یوونتوس برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس امروز در مرکز ورزشی کونتیناسا تمرین کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که روز گذشته به علت سکته مادرش به منطقه فونچال در پرتغال سفر کرده بود و در تمرین یوونتوس غیبت کرده بود، امروز در تمرین گروهی شرکت کرد.رونالدو روز گذشته در فونچال منتظر مشخص شدن شرایط مادرش بود که به علت سکته در بیمارستان بستری شده بود اما وقتی که مشخص شد حال مادرش پایدار است به تورین برگشت تا تمرینات را زیر نظر مائوریزیو ساری سرمربی یوونتوس از سر بگیرد.

رونالدو شب گذشته در پیامی توئیتری نوشته بود:" از پیام هایی که در حمایت از مادرم فرستادید، تشکر می کنم. شرایطش پایدار است و در بیمارستان در حال ریکاوری است. من و خانواده ام از تیم پزشکی به خاطر مراقبت از او تشکر می کنیم و در این لحظه انتظار حفظ حریم شخصی را داریم."

رونالدو و هم تیمی هایش هنوز نمی دانند که بازی بعدی انها چه زمانی است. در حال حاضر در ایتالیا به خاطر شیوع ویروس کرونا شرایط بحرانی است و خیلی از بازیهای جام حذفی و لیگ ایتالیا لغو شده است.یوونتوس امشب قرار بود که در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل میلان بازی کند اما این بازی به علت جلوگیری از شیوع کرونا لغو شد. هنوز مشخص نیست که برنامه هفته بعد لیگ ایتالیا چیست. گفته می شود که بازی معوقه یووه و اینتر دوشنبه آینده و بدون تماشاگر برگزار می شود. تا کنون 1694 نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شدند و 34 نفر جان باختند.