کریستیانو رونالدو برای عیادت از مادرش راهی پرتغال شد

کریستیانو رونالدو برای عیادت از مادرش راهی پرتغال شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی برای دومین بار در کمتر از یک هفته به منطقه فونچال در پرتغال سفر کرد تا از مادرش که به علت سکته در بیمارستان بستری شده، عیادت کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی صبح دوشنبه با هواپیمای اختصاصی خود وارد پرتغال شد. این بازیکن مقابل اینتر هزارمین بازی رسمی دوران فوتبالش را داشت که البته به علت شیوع ویروس کرونا، این بازی بدون تماشاگر برگزار شد.

سه شنبه هفته گذشته نیز رونالدو به همراه نامزدش جورجینا رودریگز و پسر بزرگش جونیور راهی پرتغال شده بود تا ملاقاتی نیم ساعته با مادشش در بیمارستان داشته باشد. این بار کریستیانو کل خانواده اش شامل دوقلوهایش ایوا و ماتئو و فرزند دو ساله اش آلانا مارتینا که حاصل رابطه اش با جورجینا است را به پرتغال برده است.

در حال حاضر مشخص نیست که رونالدو تا چه زمانی در مادیرا می ماند. مطبوعات محلی پیش بینی کرده اند که کریستیانو چند روز در پرتغال می ماند چرا که چند چمدان با خود از هواپیما حمل می کرده است. 

تا کنون شیوع ویروس کروا در ایتالیا باعث مرگ بیش از 300 نفر شده است و احتمال لغو مسابقات هفته آینده لیگ ایتالیا وجود دارد. قرار است که فردا جلسه ای در شهر رم برای تصمیم گیری در مورد این شرایط گرفته شود. کتیا خواهر رونالدو هفته گذشته از برزیل به پرتغال سفر کرده تا در کنار مادرشان باشد.

انتظار می رود که دولورس، مادر  65 ساله رونالدو در روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود. او در حال حاضر در بیمارستان نلیو مندونچا بستری است. یوه با پیروزی مقابل اینتر شرایطش در لیگ ایتالیا را فعلا ثبات بخشیده است.