جدول کفش طلا؛ کریستیانو رونالدو وارد می‌شود

جدول کفش طلا؛ کریستیانو رونالدو وارد می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یک ماه پیش از کفش طلا خیلی دور بود اما در حال حاضر در لیست ده نفره بهترین بهترین گلزن فوتبال اروپا  حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی پس از چند هفته گل زدن در حال حاضر 14 گل در لیگ ایتالیا به ثمر رسانده است. این بازیکن پس از گلزنی مقابل رم و هت تریک مقابل کالیاری شرایط گلزنی خود را بهتر کرده است. او مقابل سمپدوریا و اودینزه هم گل زده بود تا آمار فوق العاده ده گل در هشت بازی اخیر را داشته باشد. درخشش رونالدو نقش مهمی در بازگشت یوونتوس به صدرنشینی لیگ ایتالیا داشته است.

رونالدو با 14 گل و 28 امنتیاز در رده هفتم جدول کفش طلا قرار دارد. چیرو ایموبیله مهاجم باتجربه لاتزیو در حال حاضر با 20 گل و 40 امتیاز در صدر جدول کفش طلا قرار گرفته است. لواندوفسکی با 19 گل و 38 امتیاز دوم است، تیمو ورنر با 18 گل و 36 امتیاز در رده سوم قرار گرفته، جیمی واردی از لسترسیتی با 17 گل و 34 امتیاز در رده پنجم حضور دارد و اریک اورگا با 31 گل و 31 امتیاز و ایلیا اشکورین با 19 گل و 28.5 امتیاز در رده های بعدی حضور دارند.

مهاجم یوونتوس در حال حاضر با 14 گل با دینی اینگز، مارکوس رشفورد، پیر امریک اوبامیانگ، روملو لوکاکو و ویسام بن یدر هم امتیاز است. همه آنها در حال حاضر 28 امتیازی هستند.