گریزمان: به پوشیدن پیراهن بارسلونا افتخار می‌کنم

گریزمان: به پوشیدن پیراهن بارسلونا افتخار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فرانسه و باشگاه بارسلونا، می گوید که به حضور در نیوکمپ و پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می کند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال پس از مدت ها کش و قوس از اتلتیکو مادرید جدا شده و به بارسلونا پیوست. او پیش از این نیز در تابستان سال گذشته نیز در آستانه انتقال به نیوکمپ قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که به حضور خود در اتلتیکو مادرید ادامه دهد و در یک مستند اعلام کرده بود که قصد انتقال به بارسا را ندارد و به همین دلیل بسیاری از مدیران و هواداران این تیم را عصبانی کرده بود اما پس از حضور در نیوکمپ با عملکرد نسبتا خوب خود توجه آنها را نیز جلب کرد. او تا به این جای فصل 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل ارسال کرده است اما به نظر می رسد که هنوز کارشناسان و هواداران انتظار درخشش بیشتری از او دارند. 

گریزمان پس از پیروزی شب گذشته فرانسه برابر آلبانی در رقابت های انتخابی یورو 2020 به خبرنگاران گفت: " بارسلونا جایی آسانی برای بازی کردن نیست. من حالا عضو یک باشگاه جدید با تاکتیک های متفاوت هستم و به همین دلیل باید تلاش زیادی کنم. با وجود این شرایط به پوشیدن پیراهن بارسلونا افتخار می کنم. این تیم به من اعتماد کرده و من نیز باید پاسخ این اعتماد را بدهم. مطمئنا در آینده شرایط بهتری را تجربه خواهم کرد. همیشه سعی کردم در خدمت تیم باشم و به سایر بازیکنان کمک کنم. دوست دارم گلزنی کنم اما این تنها هدف من نیست. کسب پیروزی در هر بازی برای من خوشحال کننده تر است. "

1070