سرمربی تیم ملی فرانسه: نگران وضعیت گریزمان نیستم

سرمربی تیم ملی فرانسه: نگران وضعیت گریزمان نیستم

خبرگزاری فوتبالی – دشان اعلام کرده بابت وضعیت گریزمان نگران نیست.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان در بارسلونا شرایط خوبی ندارد. او از زمان پیوستن به این تیم آمار بدی نداشته و اخیرا هم به تعداد گل‌های زده شده توسط نیمار در اولین فصل حضورش در این تیم رسیده اما همچنان جایگاه محکمی در این تیم ندارد. او در تیم ملی فرانسه نقشی کلیدی و اساسی دارد اما دیدیه دشان بابت مسئله نیمکت نشینی گریزمان نگرانی خاصی ندارد.

دیدیه دشان در گفت و گو با RTL گفته: شرایط فعلی گریزمان من را نگران نمی‌کند. به قابلیت‌های او شکی ندارم. قابلیت‌هایی که گریزمان دارد قابل بحث نیست. تمام بازیکنان ممکن است در طول دوران بازی خود دچار مشکل شوند و دورانی سخت را بگذرانند. او قابلیت ذهنی مقابله با این شرایط را دارد.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره شرایط فوتبال پس از دوران کرونا و امکان انجام ۵ تعویض گفته: در رابطه با ۵ تعویض باید بگویم واقعا این ایده را دوست دارم. ریسک مصدومیت بازیکنان در انتهای فصل وجود دارد. بعضی بازیکنان با ریتم تند بازی می‌کنند و دو تعویض بیشتر به مربی اختیار بیشتری می‌دهد. اگر قرار است این طرح ادامه پیدا کند کاملا از ان حمایت می‌کنم.

دشان همچنین اعلام کرده تا پایان جام جهانی قطر من برای ۱۰ سال هدایت تیم فرانسه را بر عهده گرفته‌ام و به این مسئله افتخار خواهم کرد. چیزی درباره آینده نمی‌دانم اما خودم را در پست‌های مدیریتی یا دولتی نمی‌بینم و به آدرنالین و هیجان زمین فوتبال نیاز دارم.

1101