حمایت ویژه‌ی سرمربی تیم ملی فرانسه از وینگر بارسلونا

حمایت ویژه‌ی سرمربی تیم ملی فرانسه از وینگر بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در این هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی خواهد رفت. دیدیه دشان معتقد است که آنتوان گریزمان در فرم خوبی قرار دارد و از طرفی امباپه هم کاملا برای این بازی آماده است.

به گزارش فوتبالی، بازی فرانسه و کرواسی در لیگ ملت های اروپا یادآور جدال این دو تیم در فینال جام جهانی است که فرانسه با نتیجه 4 بر 2 در آن بازی به پیروزی رسید و بر بام دنیا ایستاد. دیدیه دشان پیش از تقابل فرانسه و کرواسی از گریزمن حمایت کرد و گفت:" من هیچ تردیدی درباره‌ی او ندارم. او می داند که بهترین بازی خود را انجام نداد ، اما می‌تواند دوباره بازی کند. یادم است که در ماه نوامبر او یک بازی بد انجام داد اما در بازی بعدی به خوبی عمل کرد. تصمیمی می گیرم که فکر می کنم برای تیم و او بهترین باشد."

دشان در ادامه در مورد شرایط سایر بازیکنان تیمش از جمله کیلیان امباپه گفت:" کیمپمبه و امباپه می توانند فردا بازی کنند. آنها این را می دانند و من هم این را می دانم ، ما باید یک بازی عالی انجام دهیم. هر 23 بازیکن در دسترس هستند. من در جایگاه باشگاه ها نیستم. یک بازی ملی داریم و برای پیروزی در آن، همگی تلاش خواهیم کرد ، حتی اگر در تجزیه و تحلیل موارد مختلفی را در نظر بگیرم."

1470