گریزمان: می دانستم که کار در بارسلونا برایم سخت خواهد بود

گریزمان: می دانستم که کار در بارسلونا برایم سخت خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی باشگاه بارسلونا در مورد ماه های ابتدایی حضورش در باشگاه بارسلونا اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، گریزمان در صحبت هایی گفته که قبل از انتقالش به بارسلونا می دانسته که کارش برای وفق یافتن با شرایط بارسا سخت خواهد بود. در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که گریزمان با انتقالی جنجالی از اتلتیکومادرید به بارسلونا منتقل شد و بدین ترتیب انتظار دو ساله بارسایی ها برای جذب این مهاجم فرانسوی به پایان رسید. 

گریزمان تا به اینجای فصل 4 گل برای بارسا به ثمر رسانده و به شدت می کوشد تا بتواند همانطور که با پیراهن اتلتیکومادرید خوش می درخشیده، در بارسا هم موفق باشد. 

گریزمان در گفتگو با آر.ام.سی سپورت گفته:« درست است که بازی کردن در پست مهاجم میانی برای من بهتر است. من سالهاست در این پست بازی کرده بودم. الان در باشگاه تازه ای هستم. باید با شرایط تطبیق پیدا کنم. من هنوز در حال یادگیری هستم. در همان بدو پیوستنم به بارسلونا می دانستم که کار سختی پیش رویم است. خیلی خوب این را می دانستم.»

 البته گریزمان در انتظار روزهای بهتری در بارسلوناست؛ به ویژه اینکه دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه او را یکی از آماده ترین مهاجمان دنیای فوتبال نامیده است.  دیدیه دشان هم درصحبتهایی گفته:« راستش تاثیرگذاری گریزمان در بارسلونا کمتر از تیم ملی فرانسه است. البته او از اهمیتش برای تیم ملی فرانسه آگاه است و من به او اعتماد زیادی دارم.»

تیم ملی فرانسه روز یکشنبه مقابل آلبانی به میدان خواهد رفت و بعد از آن گریزمان و سایر بازیکنان بارسلونا تمرکزشان را برروی بازی خارج از خانه شان مقابل لگانس قرار خواهند داد.

6363