رونالدو به دور از شایعات با تیم ملی پرتغال تمرین کرد

رونالدو به دور از شایعات با تیم ملی پرتغال تمرین کرد

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو روز سه شنبه به دور از شایعات در اردوی تیم ملی پرتغال شرکت کرد تا به تیمش در دو بازی حساس و پایانی راهیابی به یورو 2020 کمک کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو بدون مشکل در 15 دقیقه آغازین تمرین که برای خبرنگاران باز بود، حضور پیدا کرد.  بازیکن اسبق رئال مادرید پس از تعویض شدنش در دقیقه 55 بازی یوونتوس و میلان روزهایی جنجالی را پشت سر گذاشته است. این بازیکن به نشانه قهر و با خشم راهی رختکن شد و بلافاصله و به صورت مستقیم از ورزشگاه به خانه رفت و منتظر اتمام بازی و جشن گرفتن پیروزی در کنار هم تیمی هایش نماند.

مائوریزیو ساری سرمربی یوونتوس برای این که از حجم شایعات کم کند مدعی شده بود که رونالدو مصدوم است اما ستاره پرتغالی امروز بدون مشکل در تمرین پرتغال تمرین کرد تا همان طور که قابل پیش بینی بود، مشخص شود که بحث مصدومیت وی چندان قابل باور نیست و دلیل خروج این بازیکن پرتغالی از استادیوم، خشم وی از تعویض خود بوده است.

تیم ملی پرتغال امروز راهی آلگاروه می شود تا پنجشنبه به مصاف لیتوانی برود که فقط یک امتیاز دارد. پرتغال باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا شانس کسب سهمیه یورو را فحظ کند. پرتغال در حال حاضر با 11 امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و صربستان با 10 امتیاز سوم است. در هر گروه دو تیم بالای جدول صعود می کنند. پرتغال همچنین باید به مصاف لوکزامبورگ برود.