ییونتوس جدایی رونالدو از این باشگاه را تکذیب کرد

ییونتوس جدایی رونالدو از این باشگاه را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو پاراتیجی، مدیر ورزشی یوونتوس، تاکید کرد که کریستیانو رونالدو به زودی از باشگاه یوونتوس جدا نخواهد شد.
به گزارش فوتبالی، رونالدو در سال ۲۰۱۸ و با قراردادی به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو از رئال مادرید جدا شده و به یوونتوس پیوست و تا سال ۲۰۱۸ با این تیم قرارداد دارد. اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی فوق ستاره پرتغالی به گوش رسیده بود. این بازیکن سال گذشته ۲۱ گل در سری آ و ۲۸ گل در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به ثمر رساند. او در فصل جدید نیز تا به حال ۴ گل به ثمر رسانده است. پاراتیچی در گفتگو با خبرنگاران جدایی رونالدو پیش از پایان مهلت قرارادش را تکذیب کرده و اظهار داشت: " او در حال حاضر بسیار بر اهدافش متمرکز است. من به این شایعاتی که درباره جدایی او در انتهای فصل منتشر شده، توجهی ندارم. او تحت قرارداد ماست، ما از او راضی هستیم و او نیز از حضور در یوونتوس خوشحال است. "
یوونتوس این فصل در پی کسب نهمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های سری آ ایتالیاست و از سوی دیگر امیدوار است که با درخشش و رکوردشکنی‌های ادامه دار فوق ستاره پرتغالی خود بتواند پس از سالها تلاش و دو ناکامی در فینال لیگ قهرمانان در این رقابت ها نیز جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

۱۰۷