پاراتیچی: یوونتوس هیچ قصدی بابت فروش رونالدو ندارد

پاراتیچی: یوونتوس هیچ قصدی بابت فروش رونالدو ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اذعان کرد که این باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواهد که کریستیانو رونالدو را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از حذف ناباورانه یوونتوس مقابل پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آینده کریستیانو رونالدو در تورین، تبدیل به یک علامت سوال بزرگی شده است. روز گذشته نیز یوونتوس در ورزشگاه آلیانز با نتیجه 0-1 مغلوب بنونتو شد تا بانوی پیر از کورس قهرمانی سری آ جا بماند. با این حال پاراتیچی گفت: "ما تصمیم به حذف کریستیانو رونالدو گرفته‌ایم. او بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست و ما قصد فروش چنین بازیکنی را نداریم. از ابتدای فصل گذشته ما یک پروژه را آغاز کرده‌ایم و یک شکست، دید ما را نسبت به استراتژی‌ای که داشتیم، عوض نخواهد کرد. از کارهایی که تاکنون کرده‌ایم، خوشنودیم و می‌خواهیم در مسیر این پروژه، به پیشرفت ادامه دهیم."

پاراتیچی در خصوص پیرلو نیز گفت: "هیچ دلیلی وجود ندارد که پیرلو نگران آینده‌اش باشد. ما از سرمربیان گذشته ناامید نشده بودیم، اما بنابر دلایل مختلف، تصمیم به عوض کردن سرمربی گرفتیم. یک شکست و حتی یک پیروزی قرار نیست تاثیری بر تصمیمات ما بگذارد." 

یوونتوس در حال حاضر با 55 امتیاز در رده سوم سری آ قرار دارد و با اینترمیلان صدرنشین اختلاف 10 امتیازی دارد. 

4416