استقبال حیرت آور از پرافتخارترین بازیکن دنیا در سائوپائولو

استقبال حیرت آور از پرافتخارترین بازیکن دنیا در سائوپائولو

سایت رسمی فوتبالی- دنی آلوز مدافع باتجربه تیم ملی برزیل اخیرا به باشگاه سائوپائولو پیوست و هزاران نفر از هواداران این تیم برای خوشامدگویی به آلوز که تا ساعاتی دیگر در مراسم معارفه اش شرکت خواهد کرد، به استقبال او رفتند.

به گزارش فوتبالی، آلوز که سابقه بازی برای تیمهای سویا، بارسلونا و پاری سن ژرمن را دارد از همین حالا قلب هواداران سائوپائولو را به دست آورده و هزاران هوادار این تیم روز دوشنبه در فرودگاه کونگونیاس انتظار او را می کشیدند و از او به سان یک اسطوره استقبال کردند. در فرودگاه شهر سائوپائولو جشنی به پا بود ، تا جایی که آلوز به سختی توانست فرودگاه را ترک کند. در نهایت آلوز با کمک نیروهای امنیتی فرودگاه را ترک کرد. هواداران سائوپائولو پرچمهایی را در دست داشتند و حتی برای استقبال از او آتش بازی به راه انداختند.

او پیراهن شماره 10 سائوپائولو را به تن خواهد کرد و پردرآمدترین بازیکن رختکن این تیم خواهد بود. آلوز 36 ساله پرافتخارترین بازیکن دنیا از لحاظ تعدد جامهای کسب شده است و در بدو ورود به سائوپائولو، پیراهن و شال رسمی باشگاه را بوسید تا بیش از پیش در دل هواداران این تیم جای بگیرد.

آلوز با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی در حال بوسیدن لوگوی سائوپائولو، نوشت:«رویای یک هوادار که در قامت یک بازیکن محقق شد.» او بدین ترتیب اعلام کرد که از کودکی طرفدار سائوپائولو بوده و پیوستن به این تیم برایش به منزله محقق کردن یک رویاست. 

قرارداد فعلی آلوز با سائوپائولو تا دسامبر سال 2022 اعتبار دارد. قرار است مراسم معارفه او روز سه شنبه به وقت برزیل برگزار شود و طبق برنامه ریزی ها این مراسم در ورزشگاه مورومبی خواهد بود وبیش از 21 هزار بلیط آن به فروش رسیده. مقامات باشگاه برزیلی پیش بینی کرده اند که تعداد هوادارانی که برای حضور در مراسم معارفه آلوز به ورزشگاه خواهند رفت، به بیش از 45 هزار نفر خواهد رسید و بدین ترتیب رکورد استقبالی که در سال 2011 از لوئیس فابیانو ثبت شده بود، شکسته خواهد شد.

 

 

6363