تلاشهای نافرجام برای ماندن در اروپا: آلوز در یک قدمی سائوپائولو

تلاشهای نافرجام برای ماندن در اروپا: آلوز در یک قدمی سائوپائولو

سایت رسمی فوتبالی- دنی آلوز مدافع باتجربه تیم ملی برزیل به احتمال قریب به یقین فصل بعد را در تیمی برزیلی  توپ خواهد زد . این  درحالی است که آلوز به شدت مایل بود تا فوتبالش را در اروپا دنبال کند. اما یکی دیگر از اولویت های او پذیرش پیشنهادات قراردادی بیش از یک ساله بود.

به گزارش فوتبالی، اکثر باشگاه های اروپایی پیشنهاد قراردادهایی یک ساله را به او ارائه می دادند و حالا باشگاه سائوپائولوی برزیلی پیشنهادی 3 ساله را روی میز گذاشته است و از همین رو او در یک قدمی انتقال به این تیم قرار دارد.

دنی آلوز بعد از فسخ قراردادش با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته، در حال حاضر بازیکن آزاد است . این بازیکن 36 ساله با انتشار پست بانمکی در اینستاگرام اعلام کرده بود که نمی داند که باید رزومه کاری اش را به کجا ارسال کند. حالا به نظر می رسد که ابهامات درمورد آینده آلوز در آستانه پایان است و سران باشگاه سائوپائولو آماده اند تا او را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرند و خود آلوز هم با این انتقال موافق است.

او که این روزهادرتعطیلات تابستانی به سرمی برد، احتمالا در روزهای آینده به سائوپائولو سفر خواهد کرد تا روند این انتقال را نهایی کند. این درحالی است که او با سران این باشگاه به توافقات شفاهی دست یافته است. مدیران باشگاه سائوپائولو درابتدا اعلام کردند که رقم دستمزد درخواستی آلوز خیلی بالاست و اعلام کردند که شانسشان برای جذب او خیلی کم است ولی گویا پیشنهاد امضای قراردادی سه ساله حسابی آلوز را خوشحال کرده است.

آلوز فوتبالش را در باهیا آغاز کرد و این تیم دومین تیم موفق در فوتبال برزیل در آن زمان بود. آلوز در سن 19 سالگی و درسال 2002 به سویا پیوست و بعد از شش سال (درسال 2008 ) با بارسلونا قرارداد امضا کرد. او هشت سال در تیم کاتالان حضور داشت و در 247 بازی برای آبی اناری ها به میدان رفت و به 22 جام قهرمانی رسید.  پس از آن هم آلوز پیراهن تیمهای یوونتوس و پاری سن ژرمن را به تن کرد و حالا با فسخ قراردادش با تیم پاریسی، بازیکن آزاد است.

شنیده می شود که سران باشگاه اینترمیلان تمایل زیادی به جذب او داشتند و یوونتوسی ها و سران سیتی هم به دنبال جذب او بودند ولی اکثر این تیمها پیشنهاداتی یک ساله را به آلوز ارائه کردند که از نظر او جذاب به نظر نمی رسید.

6363