مدافع سابق بارسلونا و یوونتوس از سائوپائولو جدا شد

مدافع سابق بارسلونا و یوونتوس از سائوپائولو جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کناری پر افتخار سلسائو که با وجود سن و سال بالایش همچنان به بازی کردن ادامه می دهد، به خاطر بروز مشکلات مالی از باشگاه برزیلی که در آن جا به بازی مشغول بود، جدا شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آمریکای لاتین، در ماه مارچ مشخص شد که باشگاه برزیلی حدود دو میلیون یورو به دنی آلوز بدهکار است (حقوق بیش از ۱۰ ماه آلوز) با این وجود سائوپائولو همیشه اصرار داشته که راهی برای پرداخت این مبلغ پیدا خواهد کرد اما این اتفاق هرگز عملی نشد. مدیر برنامه های مدافع با سابقه برزیلی هفته گذشته با مسئولان باشگاه مذاکراتی داشته اما پیشنهاد مديران سائوپائولو مورد قبول واقع نشد تا دنی آلوز از حضور در تمرینات خودداری کرده و اعلام کند تا زمانی که مبالغ طلب و حقوق خود را دریافت نکند، به تمرین  باز نمی‌ گردد. پس از این اتفاق، باشگاه سائوپائولوی برزیل نیز با انتشار بیانیه‌ ای اعلام کرد امکان فراهم کردن خواسته دنی آلوز را نداشته است و به این ترتیب، حضور ستاره برزیلی در باشگاهی که همواره از آن حمایت کرده بود، پایان یافت.

دنی آلوز سال ۲۰۱۹، پس از حضور در سویا، بارسلونا، یوونتوس و پاریسن‌ ژرمن، به دوران هفده ساله حضور در اروپا پایان داد و به تیم محبوب دوران کودکی خودش ملحق شد و با توجه به این که علاقه دارد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم برای سلسائو به میدان برود، ممکن است شاهد بازگشت این مدافع سمت راست کشور سرزمین قهوه به فوتبال قاره سبز اروپا باشیم.

9404