هرنان کرسپو سرمربی سائوپائولو شد

هرنان کرسپو سرمربی سائوپائولو شد

پایگاه خبری فوتبالی – هرنان کرسپو به عنوان سرمربی جدید تیم سائوپائولو انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، کرسپو، مهاجم سابق تیم های اینتر، میلان و چلسی ۳ هفته پس از قهرمانی به همراه تیم دفنسا در کوپا سودآمریکانا به عنوان سرمربی جدید تیم سائوپائولو انتخاب شد. او سابقه قهرمانی به همراه چلسی در لیگ برتر و اینتر در سری آ را دارد و حالا در عرصه مربیگری کم کم خود را اثبات می‌کند. قرارداد کرسپو با سائوپائولو ۲ ساله خواهد بود.

خولیو کاسارز، رئیس باشگاه سائو پائولو گفته: او سابقه برنده شدن دارد. کرسپو هم ورزشکار بزرگی بوده و هم مربی متعهدی است. ما یک فرمانده با ذهنیت برنده داریم.

کرسپو جانشین فرناندو دینیز شد که سائو پائولو را از رده‌ اول دور کرد و ۷ بازی اخیر را بدون برد سپری کرده که شامل باحت ۵-۱ مقابل اینترناسیونال هم شده است. سائوپائولویی‌ها هم اکنون ۷ امتیاز از ۴ بازی کسب کرده‌ و در رده چهارم قرار گرفته‌اند که خیلی هم دور از قهرمانی نیست اما برای حضور در لیبرتادورس حداقل باید رتبه چهارم خود را حفظ کنند.

کرسپو خود سابقه بازی در ریورپلاته را دارد و با شرایط بازی در قاره آمریکا آشنا است. او دوران مربیگری خود را در مودنای ایتالیا آغاز کرد، سپس به بانقیلد رفت و سال گذشته هم هدایت دفنسای آرژانتین را بر عهده داشت.

1101