ستاره خط هافبک سائوپائولو در رادار دو باشگاه لندنی

ستاره خط هافبک سائوپائولو در رادار دو باشگاه لندنی

پایگاه خبری فوتبالی- پابلو مایا، هافبک برزیلی و 22 ساله باشگاه سائوپائولو، مورد توجه باشگاه‌های آرسنال و وستهام یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از رسانه انگلیسی دیلی میل، باشگاه‌هایی مانند آرسنال و وستهام یونایتد می‌توانند مقصدهای احتمالی برای این بازیکن 22 ساله در پایان فصل باشند. خود بازیکن نیز تمایل دارد در لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد و در بالاترین سطح فوتبال رقابت کند.

انتقال به آرسنال یا وستهام یونایتد می‌تواند گزینه جذابی برای این بازیکن برزیلی باشد. این انتقال می‌تواند یک گام بلند در مسیر حرفه‌ای او باشد.

آرسنال قصد دارد در تابستان 2024 یک هافبک دفاعی جذب کند. داگلاس لوییز، هافبک برزیلی استون ویلا، گزینه اصلی توپچی‌ها است. مارتین زوبیمندی و آمادو اونانا نیز دیگر گزینه‌های قرمزهای شمال لندن برای جانشینی توماس پارتی هستند. اما اگر جذب این بازیکنان به بن بست بخورد، پابلو مایا می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای آن‌ها باشد.

این بازیکن توانایی این را دارد که تبدیل به زوج مکمل دکلان رایس در مرکز زمین شود. مدیران آرسنال به دنبال بازیکنی می‌گردند که بتواند آزادی عمل بیشتری به رایس بدهد. 

فوتبال منظم در انگلیس می‌تواند موجب پیشرفت این بازیکن در آینده شود. همچنین کارشناسان اعتقاد دارند مایا ویژگی‌های فیزیکی و فنی برای حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.

وستهام نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مایا باشد. باشگاه لندنی سال گذشته قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد.

حالا باید دید در نهایت سرانجام کار انتقال پابلو مایا به کجا می‌رسد. ممکن است در ماه‌های باقی مانده تا تابستان 2024، چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر هم به جذب مایا علاقه‌مند شوند.

1428