سائوپائولو تمایل رئال مادرید به ایگور گومز را تایید کرد

سائوپائولو تمایل رئال مادرید به ایگور گومز را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سائوپائولو تایید کرده است که رئال مادرید شرایط خرید ایگور گومز جواهر 21 ساله برزیلی را دنبال می کند اما هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده اند.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو پاسارو مدیر ورزشی تیم برزیلی در مصاحبه با گلوب اسپورت در مورد ایگور گومز ملقب به "کاکای جدید" صحبت کرده و گفته است:"رئال مادرید؟ نمی دانم که ایا رئال مادرید با او تماسی داشته است یا نه اما نه رئال مادرید و نه هیچ باشگاه دیگری به صورت رسمی با ما تماس نگرفته اند. می دانیم که رئال مادرید شرایط ایگور را دنبال می کند و البته بازیکنان با استعداد دیگری در کل دنیا و تیم ما را زیر نظر خواهند داشت. از سویی ایگور در شش ماه آینده احتمالا پاسپورت پرتغالی خواهد گرفت و بدین ترتیب سهمیه پاسپورت غیراروپایی را در باشگاه های اروپایی پرنخواهد کرد."

رئال مادرید یکی از تیم هایی است که شرایط ایگو را دنبال می کند اما تنها مشتری او نیست. سویا، بارسلونا و آژاکس نیز شرایط این بازیکن را دنبال می کنند. رای مدیر ورزشی سائوپائولو نیز در این باره صحبت کرده است:" می توانیم بگوییم که ایگور گومز توجه باشگاه های بزرگ اروپا را جلب کرده اما هیچ تماس رسمی با ما گرفته نشده است. ابراز تمایل وجود دارد و وقتی با دوستانم در اروپا صحبت می کردند گفتند که او را دنبال می کنند."

به نظر می رسد که بحران کرونا باعث شده است تا باشگاه های اروپایی فعلا دست به عصا در بازار نقل و انتقالات حرکت کنند و عجله ای در مورد خرید بازیکن نداشته باشند.