خشم کره ای ها از یوونتوس: چرا رونالدو بازی نکرد؟!

خشم کره ای ها از یوونتوس: چرا رونالدو بازی نکرد؟!

سایت رسمی فوتبالی- مسئولان کی لیگ، لیگ رسمی فوتبال کره جنوبی، شکایتی را علیه یوونتوس به دلیل عدم حضور کریستیانو رونالدو در دیداری دوستانه که جمعه هفته گذشته در سئول برگزار شد ترتیب داده اند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی دوستانه که میان یوونتوس و ستاره های فوتبال کره جنوبی برگزار و با تساوی 3-3 به پایان رسید، کریستیانو رونالدو حضور نداشت. البته برگزاری این بازی با حاشیه هایی هم همراه بود. چرا که پروازی که قرار بود کاروان تیم ایتالیایی رااز چین به کره ببرد، با دو ساعت تاخیر انجام شد و با توجه به ترافیک شدیدی که در سئول ایجاد شده بود، بازی تقریبا با یک ساعت تاخیر برگزار شد و 63 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه مدتی معطل ماندند.

قرار بر این بود که کریس رونالدو در این بازی و در ورزشگاه سئول به میدان برود ولی ستاره پرتغالی عین 90 دقیقه را روی نیمکت ذخیره ها نشست تا کره ای ها از این بابت حسابی خشمگین شوند. طبق گزارشهای منتشره،قراردادی میان مسئول برگزاری این بازی و مقامات باشگاه یوونتوس به امضا رسیده بود که طی آن رونالدو می بایست دست کم 45 دقیقه در ترکیب یوونتوس قرار می گرفت؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

حالا وطبق اعلام آژانس خبری کره ای یونهاپ، مسئولان لیگ کره اعلام کرده اند که نامه اعتراض آمیزی را برای باشگاه یوونتوس ارسال کرده اند و به آنها یادآوری کرده اند که قراردادامضا شده میان این باشگاه با آژانس د فاستا را زیر پا گذاشته اند.

در این نامه مقامات فوتبال کره، خودخواهی و بی مسئولیتی مسئولان باشگاه یوونتوس قبل و بعد از برگزاری این بازی را تقبیح کرده اند. مقامات کی لیگ همچنین روز شنبه ، یک روز بعد از برگزاری این بازی دوستانه، از هواداران کره ای عذرخواهی کرده اند که به رغم وعده های داده شده، نتوانستند کریس رونالدو را در زمین چمن ببینند.

در قرارداد امضا شده میان کمپانی د فاستا و باشگاه یوونتوس به این نکته اشاره شده بود که تنها در صورت مصدومیت کریس رونالدو در تمرینات وارم آپ و یا در جریان بازی، او می تواند در زمین حضور نداشته باشد.  در کنفرانس خبری پایانی بازی، مائوریتسیو ساری سرمربی یووه اعلام کرد که به دلیل مشکل عضلانی از کریس رونالدو استفاده نکرده و توضیح بیشتری هم دراین باره ارائه نکرد.

گویا قبل از آغاز بازی، مسئولان باشگاه یوونتوس درخواست کرده بودند که این بازی به جای 90 دقیقه، در 80 دقیقه برگزار شود و استراحت بین دونیمه 10 دقیقه باشد که مسئولان کی لیگ این درخواست را رد کرده بودند.

6363