جریمه یوونتوس به دلیل غیبت رونالدو در بازی دوستانه

جریمه یوونتوس به دلیل غیبت رونالدو در بازی دوستانه

سایت رسمی فوتبالی - یوونتوس به دلیل غیبت رونالدو در بازی دوستانه لیگ ستارگان از سوی برگزارکنندگان و حامیان مالی این مسابقه با جریمه و برخورد قانونی روبرو خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت خبر داده که شرکت دفاستا در نظر دارد که جریمه ای را برای باشگاه یوونتوس به دلیل عدم حضور حداقل 45 دقیقه ای کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم در نظر بگیرد. این بازیکن 34 ساله در جریان تساوی 3 - 3 این دیدار روی نیمکت حضور داشت و شاهد شادی گل بازیکن رقیب به سبک معروف خودش بود. گفته می شود که پیش از انجام بازی توافقی برای حضور شماره 7 یووه در زمین انجام شده بود. با این حال باشگاه با انتشار بیانیه ای خطاب به دفاستا اعلام کرده که این بازیکن به دلیل شرایط فیزیکی و جسمانی خود نمی توانست در این دیدار به میدان برود. در بیانیه ای که از سوی تیم رقیب منتشر شده نیز آمده: " ما صمیمانه از هواداران به دلیل عدم حضور رونالدو در این بازیکن عذرخواهی می کنیم. این بازیکن مشکلاتی از ناحیه ماهیچه داشت. ما توجه بیشتری خواهیم کرد تا از این پیش هواداران کی لیگ را ناامید نکنیم. "

گفته می شود که حامیان مالی بازی خواهان جریمه این شرکت هستند چرا که پیش از این اعلام نکرده بود که رونالدو در بازی حضور نخواهد داشت. این دیدار دوستانه با مشکلات دیگری نیز روبرو بود چرا که بازیکنان یوونتوس تنها 7 ساعت پیش از آغاز بازی به سئول رسیده بودند. علاوه بر این ترافیک سنگین شهر باعث شد که این تیم 50 دقیقه دیرتر از زمان تعیین شده به محل برگزاری بازی برسد. 

1070