ادعای عجیب گریزمان: خرید نیمار کار دشواری برای بارسلوناست

ادعای عجیب گریزمان: خرید نیمار کار دشواری برای بارسلوناست

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان باور دارد که خرید نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، کار دشواری برای باشگاه بارسلونا خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان لالیگا تا به حال یک مهاجم گرانقیمت را در این تابستان به ترکیب خود اضافه کرده است. آنها برای خرید گریزمان مجبور به پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی شدند. اما به نظر می رسد بازیکن فرانسوی تنها خرید گرانقیمت بارسا در خط حمله نخواهد بود. آنها در تلاش هستند که نیمار را پس از دو سال دوری بار دیگر به نیوکمپ بازگردانند. نیمار نیز تمایل خود به جدایی از پاری سن ژرمن را اعلام کرده و به نظر می رسد که مذاکرات ادامه دارد. گریزمان در گفتگو با اسکای اسپرت در این باره اظهار داشت: " باید شرایط را در نظر گرفت چرا که این انتقال بسیار دشوار است اما نیمار بازیکن بزرگی است. او مصدومیت هایی در مدت اخیر داشته اما در سطحی باورنکردنی بازی می کند. ما همچنین عثمان دمبله، فیلیپه کوتینیو و مالکوم را داریم که بازیکنان مهمی برای ما هستند. بنابراین امیدوارم بتوانیم به موفقیت های خوبی با این بازیکنان دست پیدا کنیم. "

او در ادامه اضافه کرد: " امیدوارم بتوانم نقش مهمی داشته باشم. می خواهم بازیکن مهمی برای بارسلونا باشم و به هر طریقی که می توانم به این تیم کمک کنم. تا جایی که از حضور در کنار هم تیمی هایم در زمین لذت ببرم و تمام تلاشم را در بازی انجام دهم، هیچ چیز دیگری برایم اهمیتی ندارد. "

1070