چراغ سبز گریزمان به بارسلونا برای بازگشت نیمار

چراغ سبز گریزمان به بارسلونا برای بازگشت نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان چراغ سبز خود برای بازگشت نیمار به بارسلونا در تابستان پیش رو را در حالی نشان داده که بازگشت این ستاره برزیلی می تواند موقعیت او در این تیم را با خطراتی مواجه کند. 

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 از نیوکمپ رفت و به پاریسن ژرمن پبوست تا از زیر سایه لیونل مسی خارج شود. انتقال گرانقیمت او به پایتخت فرانسه برای بهتر کردن شرایط و پررنگ کردن نقشش در موفقیت های تیم بود و افزایش احتمال کسب توپ طلا بود. اما هیچ چیز بر طبق برنامه پیش نرفت. نیمار در طول دوران حضور خود در پی اس جی با مصدومیت های متعدد روبرو شد و نتوانست به این تیم در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان نیز کمک کند. حالا او بار دیگر به بارسلونا لینک شده و روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که گریزمان از مدیران باشگاه خواسته که او را به نیوکمپ بازگردانند. 

کارشناسان زیادی در اسپانیا می گویند که بازگشت نیمار می تواند جایگاه گریزمان را در تیم تحت فشار قرار دهد و آینده او را با ابهاماتی روبرو کند. اما موندو می گوید که این نگرانی ها درست نیست. منابع این روزنامه باور دارند که گریزمان علاقه ای به ترک باشگاه ندارد و می خواهد رقابتی سالم با نیمار داشته باشد. در این خبر همچنین آمده که گریزمان به خوبی از رابطه نیمار با مسی و سوارز مطلع است اما باور دارد که او نیز می تواند ارتباط خوبی با این بازیکنان داشته باشد. او همچنین ارتباط خوبی نیز با نیمار دارد و معمولا در رویدادها و مراسم در حال صحبت با یکدیگر دیده می شوند. آنها دوستان مشترکی چون کیلیان امباپه و فیلیپه لوییس نیز دارند و همین شرایط را آسان تر می کند. 

1070