پویول برای ازدواج به نامزدش «بله» گفت!

پویول برای ازدواج به نامزدش «بله» گفت!

سایت رسمی فوتبالی - کارلس پویول ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که جوابش به خواستگاری از سوی نامزدش وانسا لورنزو "بله" بوده است.

به گزارش فوتبالی، کارلس و وانسا که سالهاست با هم زندگی می کنند بالاخره قرار است که مراسم ازدواج برگزار کنند. این دو سالهاست به عنوان نامزد در کنار هم هستند و دو دختر محصول ارتباطشان با همدیگر است اما حالا قرار ات که به صورت رسمی با همدیگر ازدواج کنند.

خیلی از کاربران اینستاگرام از این که به جای این که پویول از نامزدش خواستگاری کند، وانسا درخواست ازدواج داده تعجب کرده اند و تصور می کنند که این ماجرا چندان جدی نبوده اما برخی دیگر هم بحث برابری حقوق زن و مرد را گوشزد کرده اند و به این نکته جالب صحه گذاشته اند.

سال گذشته زمانی که از نامزد پویول در مورد مراسم ازدواج پرسیده شد، گفت که عجله ای در کار نیست چرا که آنها به زمان نیاز دارند تا بهترین مراسم ممکن را برگزار کنند و به همین خاطر ترجیح می دهند که بدون عجله و فشار این کار را انجام بدهند. برخی از هم تیمی های سابق پوول در بارسلونا نظیر کروساس و کلایورت به او تبریک گفته اند.

نحوه آشنایی وانسا و کارلس در سال 2012 خیلی جالب بود. دار آن زمان پویول دچار چند مصدومیت شدید شده بود و به همین خاطر روحیه اش را به شدت از دست داده بود. پزشکش و یکی از دوستانش به او پیشنهاد دادند تا با "وانسا" آشنا شود تا از نظر روحی دوباره انگیزه پیدا کند و بتواند به فوتبال برگردد. بعد از آن رابطه عاشقانه این زوج آغاز شد و هرگز از هم جدا نشدند. مانوئلا 5 ساله و ماریا 3 ساله حاصل این رابطه هستند.