پویول دوباره به باشگاه بارسلونا باز می‌گردد؟

پویول دوباره به باشگاه بارسلونا باز می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس اینکه لیونل مسی در تابستان گذشته انتقادات تندی را روانه‌ی مدیریت باشگاه بارسلونا کرد، فشار ها و حرف و حدیث‌ها درباره‌ی مدیریت وقت بارسلونا افزایش یافت و آن‌ها پس از دو ماه مجبور به استعفا شدند و هنوز انتخابات بارسلونا برگزار نشده تا مجددا مدیر جدید باشگاه انتخاب شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی ترین گزینه‌های ریاست بارسلونا، لاپورتاست. اکنون گفته می‌شود که لاپورتا قصد دارد در صورتی که به عنوان مدیر باشگاه بارسلونا برگزیده شد، کارلس پویول را مجددا به باشگاه بازگرداند و به او پستی مدیریتی بدهد. لاپورتا در گذشته ریاست بارسلونا را بر عهده داشته و در آن مقطع، پویول کاپیتان بارسلونا بود و اکنون به گفته‌ی یکی از خبرنگاران نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، لاپورتا قصد دارد که اگر ریاست بارسلونا را بر عهده گرفت، کارلس پویول را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه باسلونا قرار دهد. اتفاقی که باید دید رخ خواهد داد یا خیر چرا که هنوز هیچ چیز معلوم است.

اما مهم ترین نکته برای رئیس بعدی بارسا، راضی کردن مسی به ماندن است که باید دید کسی که در انتخابات آبی و اناری پوشان پیروز می‌شود، موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر چرا که مسی در حال سپری کردن آخرین ماه های قرارداد خود در بارسلوناست.

1470