عکس؛ استقبال پویول از ژاوی در فرودگاه بارسلونا

عکس؛ استقبال پویول از ژاوی در فرودگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز، سرمربی حال حاضر السد قطر برای تعطیلات خود از قطر راهی شهر بارسلونا شده است تا اوقات خود را در آنجا سپری کند. ژاوی سال ها در تیم فوتبال بارسلونا توپ می‌زد و یکی از بهترین هافبک های تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود. ژاوی در سال 2015 از بارسا خداحافظی کرده و راهی السد قطر شد و پس از مدتی سرمربی این باشگاه شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون ژاوی با پایان فصل لیگ ستارگان قطر راهی تعطیلات شده است و بدین منظور از قطر راهی شهر بارسلونا شده است. پویول، کاپیتان اسبق و اسطوره بارسلونا که در دوران بازی خود با ژاوی هم تیمی بود، اکنون به استقبال او آمده است تا به دیدن دوست صمیمی خود آمده باشد. در واقع به نظر می‌رسد که ژاوی و پویول همچنان رابطه خوب و صمیمانه‌ای با هم دارند و این قضیه در استقبال کردن پویول از ژاوی کاملا نمود پیدا کرده است.

پویول و ژاوی دو کاپیتان اول و دوم بارسلونا در دوران پپ گواردیولا بودند که از دوران به عنوان بهترین دوران کل تاریخ بارسلونا یاد می‌شود. پویول اکنون با رفتن به استقبال ژاوی، برای دوست قدیمی خود احترام قائل شد و به نظر می‌رسد که ژاوی و پویول بخشی از تعطیلات را با هم سپری خواهند کرد.

1470