پویول: مسی هنوز شوق زیادی برای بازی در بارسلونا دارد

پویول: مسی هنوز شوق زیادی برای بازی در بارسلونا دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلس پویول اسطوره باشگاه بارسلونا ایمان دارد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی هنوز انگیزه و شور و اشتیاق کافی برای بازی در نیوکمپ را دارد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد لیونل مسی در تابستان به پایان خواهد رسید و در حال حاضر اخبار و شایعات زیادی پیرامون آینده‌اش وجود دارد. 

به نقل از سایت گل، کارلس پویول در گفت و گویی کوتاه با RAC 1 گفت: "بعد از اینکه رکورد تعداد بازی ژاوی هرناندز را زد، با او حرف زد. او خوب به نظر می‌رسید و ذوق زیادی داشت. فکر می‌کنم که او در بهترین مکان حضور دارد. اما هر کس برای خودش تصمیم می‌گیرد و باید این موضوع را متوجه شویم و به تصمیمی که او می‎گیرد، احترام بگذاریم."

رونالد کومان توانسته پس از حواشی ابتدای فصل، دوباره بارسلونا را در جمع مدعیان قهرمانی لالیگا قرار دهد. پویول در این باره گفت: "بیرون از گود به نظر می رسد که بازیکنان از کار کردن با کومان خوشحال هستند. رونالد اسطوره باشگاه است. او به خوبی کارش را انجام می‌دهد و لایق احترام و اعتماد است. الان ما در پروژه‌ای با بازیکنان جوان و یک سرمربی جدید هستیم. هنوز برای قهرمانی در لالیگا شانس داریم و در فینال کوپا دل ری نیز هستیم."

4416