واکنش سوارز به حمایت کارلس پویول از لیونل مسی

واکنش سوارز به حمایت کارلس پویول از لیونل مسی

خبرگزاری فوتبالی - اخبار حاکی از آن است که لیونل مسی به سران بارسلونا اطلاع داده که خواستار جدایی از این باشگاه است و می‌خواهد قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کند. کارلس پویول به این قضیه در توئیتر واکنش نشان داده و گفته بود که به طور کامل از لیونل مسی حمایت خواهد کرد. لوئیس سوارز هم در توئیتر به این حمایتِ پویول واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، جدایی احتمالی مسی از بارسلونا تبدیل به خبر داغ این روز ها شده است و شواهد حاکی از آن است که مسی قصد تمدید نداشته و می‌خواهد از بارسلونا برود و قصد جدایی از این تیم را دارد. از اینتر و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود و باید دید که مسی در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد. سران بارسا گفته بودند که در صورت تمایل مسی به جدایی تمام تلاششان را برای حفظ او خواهند کرد.

لوئیس سوارز که به تازگی در تماسی تلفنی از جانب رونالد کومان فهمیده که جایی در برنامه‌های آینده‌ی این تیم ندارد و باید جدا شود در توئیتر برای کارلس پویول منشن گذاشت و با دو ایموجی به نحوی او هم از لئو مسی و تصمیمش حمایت کرد.

سوارز به مدت 6 سال با مسی در بارسلونا هم تیمی بود و اکنون باید این تیم را ترک کند. اما باید دید که شرایط مسی چگونه پیش خواهد رفت و چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد.

1470