واکنش جرارد پیکه به برابری تعداد بازی‌هایش در بارسلونا با رکورد کارلس پویول

واکنش جرارد پیکه به برابری تعداد بازی‌هایش در بارسلونا با رکورد کارلس پویول

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع با تجربه و ملی پوش اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال کسب پیروزی دلچسب و شیرین شب گذشته‌ی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید، با خبرنگاران رسانه ها در خصوص شرایط این بازی گفت و گوی کوتاهی انجام داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، شب گذشته بارسلونا موفق شد که با نتیجه‌ی چهار بر دو رقیبش یعنی تیم اتلتیکو مادرید را شکست دهد. بعد از پایان این مسابقه، جرارد پیکه، مدافع کهنه کار و ملی پوش اسپانیایی کاتالان ها در خصوص شرایط این دیدار به خبرنگاران رسانه ها گفت: "واضح است که این پیروزی برای ما معنی و مفهوم بیشتری داشت. ما در این مسابقه مقابل حریف مستقیم خود برنده شدیم. از همان ابتدا بازی را کنترل کرده بودیم و با گل زدن توانستیم کار آن ها را تمام کنیم. کسب پیروزی و سه امتیاز قبل از مسابقه‌ی دربی که بازی بعدی ما خواهد بود، بسیار مهم است؛ چون به ما بازیکنان تیم اعتماد به نفس زیادی می دهد. اطمینان داریم که با هر تیمی و هر حریفی می توانیم رقابت کنیم."

مدافع کاتالونیایی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ارتباط با رسیدن به رکورد تعداد بازی کارلس پویول، مدافع سابق کاتالان ها و اسطوره‌ی این باشگاه نیز چنین گفت: "من در این مسابقه توانستم تعداد بازی هایم را به کارلس پویول برسانم. از تمام بازی هایم با لباس بارسلونا لذت می برم. خیلی خوشحال هستم که به رکورد تعداد بازی های انجام داده توسط کارلس پویول رسیده ام و اگر من را می بیند و یا صدایم را می شنود که امیدوارم این پیغام به هر ترتیب به او برسد، یک آغوش گرم همراه با صمیمانه ترین درودهایم را برای او می فرستم."

این موضوع مسلم است که جرارد پیکه در صورتی که در دیدار بعدی آبی اناری ها در ترکیب منتخب ژاوی هرناندز قرار بگیرد، می تواند از رکورد کارلس پویول عبور کند و جای او را در جدول باسابقه ترین های تاریخ بارسلونا بگیرد.

9404