پویول: لیونل مسی می‌تواند تا 38 سالگی بازی کند

پویول: لیونل مسی می‌تواند تا 38 سالگی بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی پتانسیل حضور در سطح اول فوتبال دنیا تا سن 38 سالگی را دارد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی تیر ماه سال آینده 33 ساله خواهد شد و همچنان به عملکرد خوب خود در این فصل ادامه می دهد. او موفق شده در 19 بازی 14 گل و 12 پاس گل به نام خود ثبت کند. کریستیانو رونالدو، رقیب سنتی او، نیز همچنان در سن 35 سالگی به درخشش در ترکیب یوونتوس ادامه می دهد و پویول معتقد است که مسی می تواند این نمایش درخشان را در سنین بالاتر نیز ادامه دهد. او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره اظهار داشت: " مسی 32 ساله است و بازیکنی است که از خودش مراقبت می کند و همین موضوع باعث می شود که او بتواند تا 38 سالگی به حضور در میادین فوتبال ادامه دهد. چرا ما باید درباره بارسلونای بدون مسی صحبت کنیم وقتی خودش هنوز اینجاست؟ کاری که ما باید انجام دهیم این است که تلاش کنیم تا جایی که می شود با او به پیروزی و قهرمانی های بیشتری برسیم. " 

پویول در ادامه درباره عدم علاقه خود به حضور در دنیای مربیگری فوتبال گفت: " من بیشتر دوست دارم یک مدیر ورزشی باشم تا یک مربی. در مربیگری سطح رقابت بسیار بالاست. من علاقه زیادی به فوتبال دارم اما ترجیح می دهم دوباره در زمین بازی کنم اما این موضوع غیرممکن است. " 

1070