حمایت پویول از لیونل مسی در پی انتشار اخبار جدایی‌اش

حمایت پویول از لیونل مسی در پی انتشار اخبار جدایی‌اش

خبرگزاری فوتبالی - گمانه زنی ها درباره‌ی جدایی لیونل مسی از بارسلونا به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که او به سران بارسا اطلاع داده که قصد فسخ قرارداد و جدایی داشته و نمی‌خواهد در پروژه‌ی آینده‌ی بارسلونا حضور داشته باشد. کارلس پویول، هم تیمی سابق مسی و کاپیتان اسبق بارسلونا، با انتشار پیامی در توئیتر خود به حمایت از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گزارش های متعددی که در رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی منتشر شده، حاکی از آن است که لیونل مسی خواستار جدایی بوده و بزودی بارسا را ترک خواهد کرد. مسی می‌خواهد قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده و راهی باشگاهی دیگر شود. از اینتر و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود و باید دید که مسی در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد. آخرین تمدید قرارداد مسی در سال 2017 صورت گرفته بود.

پویول که اکنون 42 ساله است ، در سال 2014 بازنشسته شد و 593 بار برای بارسلونا به میدان رفت و 100 بازی ملی هم برای اسپانیا انجام داد. پویول بیش از 15 فصل در قلب خط دفاع بارسلونا بود و 8 سال هم با لئو مسی هم‌تیمی بود.

کارلس پویول پس از انتشار اخباری که حاکی از درخواست جدایی مسی از بارسلوناست، در توئیتر خود نوشت:" احترام و تحسین من برای تو، لئو. از تو حمایت می کنم رفیق."

1470