هدف و آرزوی مدافع جوان بارسلونا چیست؟

هدف و آرزوی مدافع جوان بارسلونا چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- پائو کوبارسی، مدافع جوان و آینده‌دار بارسلونا که به اردوی آخر تیم ملی اسپانیا هم دعوت شد در مصاحبه خود اعلام کرد که آرزو دارد روزی به سطح کارلس پویول برسد.

به گزارش فوتبالی، پائو کوبارسی یکی از بهترین مدافعان جوان حال حاضر دنیا است. او فصل گذشته با نظر ژاوی هرناندز به تیم اصلی بارسلونا منتقل شد و توانست عملکرد درخشانی در ترکیب بارسا به نمایش بگذارد. این در حالی است که او تنها 17 سال سن دارد اما باز هم در قلب خط دفاعی بلوگرانا درخشان ظاهر می‌شود و به هیچ وجه مانند یک بازیکن جوان یا بی‌تجربه بازی نمی‌کند.

او در این فصل زوج اینیگو مارتینز در خط دفاعی بارسلونا است و به هماهنگی خوبی هم با این مدافع باتجربه اسپانیایی رسیده است. بازی‌های خوب او با پیراهن بارسلونا لوییس د لا فوئنته را مجاب کرد تا دوباره او را برای بازی‌های ملی به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت کند. کوبارسی با ادامه همین روند می‌تواند در آینده یکی از بهترین مدافعان جهان باشد و تبدیل به رهبر خط دفاعی بارسلونا شود.

او حالا در آخرین مصاحبه خود از اهداف و آرزوهایش در دنیای فوتبال گفت. کوبارسی در این باره توضیح داد: "هدف من این است که تبدیل به رهبری مانند پویول شوم. می‌خواهم هم درون زمین و هم بیرون زمین مثل او باشم. او یک رهبر عالی برای تیم بود و در شرایط مختلف تیم را به بهترین شکل هدایت می‌کرد. اگر وضعیت بد بود او به تیم روحیه می‌داد و اگر شرایط خوب پیش می‌رفت سعی می‌کرد تیم همین روند را حفظ کند. او الگوی من است."

1428