حمید درخشان: هواداران حق دارند نگران باشند/ برانکو باید بماند

حمید درخشان: هواداران حق دارند نگران باشند/ برانکو باید بماند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس امیدوار است ماجرای مشکل مالی برانکو با باشگاه به بهترین نحو ممکن به پایان برسد تا پرسپولیس بتواند خیلی زود خود را برای فصل پیش رو آماده کند. 

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی با اشاره به ماجرای برانکو و مشکلات مالی پرسپولیس گفت: این اتفاق از جمله اتفاقاتی است که همیشه قبل از شروع فصل برای پرسپولیس پیش می آید و متاسفانه با توجه به مشکلات مالی باشگاه، می تواند برای تیم دردسرساز شود. همه ما نگران این مساله هستیم و امیدواریم که با کمک وزارت ورزش که متولی این باشگاه است و مدیریت و اعضای هیات مدیره این مشکل خیلی زود حل و فصل شود.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس در چند فصل اخیر نتایج خوبی گرفته است و حیف است که به خاطر مسائلی این چنینی آرامش و تمرکز تیم و باشگاه به هم بریزد. پرسپولیس با موفقیت هایی که به دست آورده توانسته است به لحاظ فنی و فوتبالی به نقطه اوج برسد و نباید مسائل مالی باعث شود که آرامش و تمرکز تیم و باشگاه تحت تاثیر قرار بگیرد. به اعتقاد من برانکو باید درفصل بعد هم در پرسپولیس  بماند.

درخشان در خصوص آغاز فعالیت برخی تیم ها در فصل نقل و انتقالات حتی بدون مشخص شدن سرمربی شان گفت: به اعتقاد من این موضوع اصلا اتفاق خوبی نیست و می تواند در آینده دردسرساز شود. به نظر من پرسپولیس نباید نگران این موضوع باشد. پرسپولیس در حال حاضر مشکلی از بابت بازیکن ندارد و با حفظ نیروهای فعلی اش و تقویت در یکی دو پست با خیال راحت فصل فوتبالی خود را آغاز کند.

درخشان در خصوص تجمع اخیر برخی از هواداران در مقابل وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران نگران پرسپولیس هستند و نمی خواهند مشکلات باعث ایجاد دردسر برای تیم شان شود. من تجمع و برهم زدن آرامش و تمرکز باشگاه را تایید نمی کنم اما به هرحال آنها هم نگران پرسپولیس هستند و حق دارند که پی گیر ماندن برانکو و آرامش تیم شان باشند اما نه با برهم زدن نظم و تمرکز باشگاه.

7655