حمید درخشان: پرسپولیس با یک گل برنده شهرآورد می شود

حمید درخشان: پرسپولیس با یک گل برنده شهرآورد می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس گفت: در شرایط کلی برای این شهرآورد کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی می کند.

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان سرمربی سابق سرخ ها در آستانه دربی اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به پیروزی که در بازی قبل از شهرآورد در برابر نفت آبادان کسب کرد شرایط بهتری در مقایسه با استقلال دارد. 

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در این دیدار یک پوئن مثبت دیگری هم دارد که آن هم این است که پرسپولیس استخوان بندی فصل قبل خود را حفظ کرده است و سال ها است که در کنار هم حضور دارند و این مساله می تواند به نفع این تیم باشد. این در حالی است که پرسپولیسی ها بیشتر از بازیکنان حال حاضر استقلال در شهرآورد در کنار هم بازی کرده اند و هماهنگی بیشتری با هم دارند.

این پیشکسوت سرخ ها در ادامه به خبرنگار فوتبالی گفت: من پیش بینی ام این است که پرسپولیس برنده این شهرآورد است و در بین بازیکنان علی علیپور شانس بیشتری برای گلزنی در این دیدار را دارد.

از این هافبک سابق پرسپولیس در مورد نقش هافبک های سرخ پوشان در موفقیت تیم در این دیدار سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال گفت: پرسپولیس در خط میانی مهره های خوبی دارد که می توانند در پست های مختلف به تیم کمک کنند. این مساله که کالدرون از کدام بازیکن در میانه میدان استفاده کند بستگی به آمادگی جسمی و روحی آنها دارد.به نظر من پرسپولیس در میانه میدان بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ ایران را در اختیار دارد. 

7655