حمید درخشان: پرسپولیس نباید به فکر تساوی باشد

حمید درخشان: پرسپولیس نباید به فکر تساوی باشد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت:سرخپوشان در جم نباید دنبال تساوی باشد چراکه ممکن است در حادثه ای جبران‌ناپذیر، زحمات یک فصل این تیم به هدر برود.

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان در گفتگو با فوتبالی با اشاره به بازی پرسپولیس در برابر پارس جنوبی گفت: تیم مهدی تارتار تیم خوبی است که بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد. برخی حواشی و صحبت هایی که در خصوص این بازی شده شاید به نوعی انگیزه آنها را بیشتر هم کرده باشد. در هر صورت من اعتقاد دارم پرسپولیس می تواند این بازی را با نتیجه ای دلخواه به پایان برساند.
حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: این بازی هم مثل بازی های دیگر است و مهم ترین فاکتور بچه ها برای موفقیت این است که تمرکز بیشتری را داشته باشند. جمی ها از امتیاز بازی در خانه سود می برند و پرسپولیسی ها باید حواسشان را بیشتر از بازی های قبل جمع کنند.

درخشان در مورد اینکه پرسپولیس در این بازی با یک تساوی هم می تواند به هدف اصلی اش برسد،  خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شود پرسپولیس نباید به فکر گرفتن تساوی باشد چرا که ممکن است در حادثه ای غافلگیر شود و کار برای جبران سخت شود.

درخشان در ادامه در مورد ضعف گلزنی پرسپولیس در چند بازی اخیر تصریح کرد: علیپور در چند بازی نشان داده که خسته است و بودیمیر هم نتوانسته به او کمک کند. به هر حال این ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس مهم است و امیدوار هستم خط حمله پرسپولیس در این دیدار روز خوبی را پیش روی داشته باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان در رابطه با پیش بینی اش از نتیجه این بازی گفت: پیش بینی می کنم پرسپولیس با یک گل در جم جشن قهرمانی بگیرد.

4344