حمید درخشان: از روز اول گفتم پرسپولیس سرمربی خارجی می خواهد

حمید درخشان: از روز اول گفتم پرسپولیس سرمربی خارجی می خواهد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت : من از روز اول گفتم با توجه به شرایط حاکم بر پرسپولیس، پس از برانکو باید برای این تیم سرمربی خارجی استخدام کرد. 

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان سرمربی سال های گذشته سرخ ها با اشاره به منتفی شدن حضور مربی داخلی در پرسپولیس و تلاش مدیریت باشگاه برای انتخاب گزینه های خارجی برای سرخ ها به خبرنگار فوتبالی گفت: با توجه به شرایط، انتخاب سرمربی خارجی به نفع پرسپولیس است. من هم از روز اول به این  موضوع اشاره داشتم که با توجه به اوضاع فعلی فقط مربی خارجی می تواند این تیم را اداره و هدایت کند. 

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در خصوص آنته چاچیچ که گفته می شود محتمل ترین گزینه برای حضور روی نیمکت هدایت سرخ ها است، گفت: من از کارنامه این مربی از طریق رسانه ها اطلاع دارم و فکر می کنم انتخاب بدی برای پرسپولیس نباشد. به هر حال به نظر می رسد با توجه به این که این مربی کروات است و در یک مکتب و فلسفه فوتبالی با برانکو قرار دارد می تواند انتخاب خوبی باشد. شاید دلیل این کاندید شدن هم این موضوع باشد. 

درخشان در خصوص بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس خاطرنشان کرد: فرشاد بازیکنی با قابلیت های خوبی است و می تواند به تیم کمک کند. او باید پس از اتفاقاتی که در زمان جدایی اش رخ داد تمام تمرکز خود را به فوتبالش در پرسپولیس معطوف کند 

درخشان در پایان در خصوص در مورد جدایی احتمالی بشار رسن از پرسپولیس گفت: با توجه به جذب احمدزاده به نظر می رسد پرسپولیس نیاز به ادامه همکاری با بشار نداشته باشد. اگر احمدزاده در اوج باشد می تواند جای بشار را به خوبی پر کند و  در هزینه ای که برای پرداخت ارزی به بشار می شود، صرفه جویی شود.

7655