حمید درخشان: پرسپولیسی ها مراقب حواشی باشند

حمید درخشان: پرسپولیسی ها مراقب حواشی باشند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس بر این باور است که حضور مهاجم در این تیم یکی از ملزومات برای شروع موفق فصل جدید است.

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان در مورد اوضاع حال حاضر پرسپولیس گفت: شرایط تیم تا حدی که من خبر دارم، شرایط بدی نیست و تیم در فرصتی که تا امروز داشته توانسته است خود را برای حضور موفق در آغاز فصل و تداوم آن در طول فصل مهیا کند.

این پیشکسوت پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن تیم اظهار داشت: مهمترین دغدغه ای که تیم داشت خلا یک مهاجم مکمل در کنار علی علیپور بود که حالا با توجه به حضور جونیور مهاجم جدیدی که قرار است به زودی قراردادش را با پرسپولیس نهایی کند، به نظر می رسد دیگر نباید نگران این مساله بود. اگر پرسپولیس مهاجم دیگری نمی گرفت احتمال این که در این زمینه با مشکل روبرو می شد، زیاد بود. 

درخشان در ادامه در خصوص دیگر پست های ترکیب پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: من در پست های دیگر مشکلی نمی بینم. به طور میانگین پرسپولیس در حال حاضر در هر منطقه از زمین بازیکن به اندازه کافی دارد و می تواند از این نظ خیالش راحت باشد. 

وی در پایان گفت: یک شروع خوب و موفق می تواند تضمین کننده موفقیت پرسپولیس باشد. البته این مساله را هم باید یادآوری کنم که همه اعضای تیم و باشگاه در مقطع فعلی باید مراقب حواشی باشند و اجازه ندهند حاشیه ها برای تیم مشکل ساز شود.

7655