حمید درخشان : شکست پرسپولیس در این دیدار عادلانه نبود

حمید درخشان : شکست پرسپولیس در این دیدار عادلانه نبود

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال پرسولیس در حالی در گام دوم از رقابت های خود درلیگ قهرمانان آسیا در برابر السد قطر در دوحه تن به شکست داد که به گواه اکثر کارشناسان داوری سوت آخر داور کره ای این دیدار اشتباه بزرگش در این دیدار بود که البته اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه نهایی این دیدار بود. در این راستا حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در مورد این بازی ، صحبت های جالبی را مطرح کرد.

درخشان با اشاره به این دیدار گفت: همان طور که قابل پیش بینی بود پرسپولیس در این دیدار حریف قوی را پیش روی خود می دید که البته در اکثر دقایق این دیدار هم توانست پا به پای این تیم در زمین برنامه های خود را اجرایی کند. در این دیدار پرسپولیس موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کرد که اگر دقت و چاشنی شانس با این تیم همراه بود، می توانست منجر به گل سرخ پوشان در این بازی شود. در برابر السد پرسپولیس موقعیت های گلزنی خوبی را روی دروازه السد ایجاد کرد که از جمله آنها می توان به موقعیت های علی علیپور و احمد نوراللهی اشاره کرد. در مقابل علیرضا بیرانوند و سازمان دفاعی پرسپولیس هم روز خوبی را در این دیدار پشت سر گذاشت که در این میان چند سیو خوب از بیرانوند در صجنه هایی از این بازی دروازه این تیم را نجات داد.

درخشان ادامه داد: در این بازی خط دفاعی و هجومی پرسپولیس عملکرد خوبی را از خود نشان دادند. البته به اعتقاد من شاید اگر در این بازی سروش رفیعی زودتر به میدان می آمد، بهتر بود.

درخشان در مورد گلی که در این بازی به ثمر رسید، تصریح کرد: من کارشناس داوری نیستم ولی در صحنه ای که ما دیدیم آفساید مهاجم السد کاملا مشهود بود و داوری این دیدار با این اشتباه بزرگ و تاثیرگذاری که داشت، حق پرسپولیس را ضایع کرد. در مجموع شکست پرسپولیس در این دیدار عادلانه نبود.

درخشان در ادامه در مورد سخت شدن کار صعود پرسپولیس پس از یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه اش اظهار داشت: هنوز کار برای پرسپولیس تمام نشده و این فرصت باقی مانده است تا این تیم با کسب امتیازات کامل بازی های بعدی خود بتواند از مرحله اول به سلامت عبور کند.

حامد فلاح - سایت رسمی فوتبالی

۲۵۲۶