حمید درخشان: این برد، پیروزی چند وجهی برای پرسپولیس بود

حمید درخشان: این برد، پیروزی چند وجهی برای پرسپولیس بود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس با پیروزی در دربی برد ۶ امتیازی را کسب کرد و این پیروزی برای سرخ پوشان بسیار مهم و حیاتی بود.

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی می‌گوید: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس ضمن یک نمایش قابل قبول برای کسب این پیروزی، برنامه منطقی ای را در زمین پیاده کرد. 

درخشان ادامه داد :اگرچه در پایان بازی به لحاظ آماری شاید استقلال برتری نسبی نسبت به پرسپولیس داشت اما پرسپولیس با توجه به احتیاج مبرمی که به این ۳ امتیاز داشت، نیازی به ارائه بازی زیبا نداشت.

درخشان با اشاره به اینکه این پیروزی بردی چند وجهی برای پرسپولیس محسوب می شد، گفت :پرسپولیس در این بازی ۳ امتیاز گرفت و اجازه نداد یکی از رقبای اصلی اش سهمی از امتیازات این بازی داشته باشد. ضمن اینکه از بعد روحی و روانی این پیروزی برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار بود. با این برد فاصله امتیازی پرسپولیس با رقبای دیگرش نیز حفظ شد.

سرمربی سابق پرسپولیس ضمن تمجید عملکرد همه بازیکنان پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: در این بازی همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند به خصوص محمد نادری، احمد نوراللهی، سروش رفیعی و مهدی ترابی. ضمن اینکه نقش تعیین کننده سید جلال و شجاع نیز غیر قابل انکار بود اما یکی از معدود بازیکنانی که در این بازی نیز نتوانست انتظار ها را برآورده سازد ماریو بودیمیر بود.

 درخشان در خصوص پنالتی استقلال گفت :در مورد  درست بودن ضربه پنالتی نظری نمی دهم و آن را به کارشناسان داوری واگذار می کنم اما فکر می کنم از  دست رفتن پنالتی برای استقلال کار این تیم را سخت‌تر از قبل کرد و از نظر فنی و روحی روانی تاثیر بدی روی استقلال گذاشت و پرسپولیس نیز از این مساله به نحو احسن استفاده کرد و از اندوخته با ارزش خود به خوبی حفاظت کرد. 

حمید درخشان در پایان گفت پرسپولیسی ها باید بدانند هنوز تا قهرمانی راه زیادی دارند. پرسپولیس علاوه بر اینکه دو حریف مستقیم خود یعنی سپاهان و تراکتورسازی را پیش روی خود می‌بیند باید بداند بازی برابر سایر رقبا نیز آسان نخواهد بود اما با پتانسیل فعلی تکرار قهرمانی برای تیم برانکو دور از دسترس نیست.

۲۵۲۶