مرگ یک هوادار کالیاری بر اثر حمله قلبی در ورزشگاه

مرگ یک هوادار کالیاری بر اثر حمله قلبی در ورزشگاه

سایت رسمی فوتبالی - یکی از هواداران تیم کالیاری در جریان دیدار برابر فیورنتینا بر اثر سکته قلبی در ورزشگاه فوت کرد و گزارش هایی مبنی بر سر دادن شعارهای توهین آمیز از سوی هواداران تیم رقیب در جریان این اتفاق منتشر شده است. 

به گزارش فوتبالی، هوادار 45 ساله کالیاری، دنیله آتزوری، در دقایق پایانی بازی و در حالی که تیم مورد علاقه اش با نتیجه 2 - 1 از فیورنتینا پیش افتاده بود، دچار حمله قلبی شد. آمبولانس به سرعت خود را به جایگاه هواداران رساند و تلاش کرد با احیای قلبی و سایر امکانات شرایط را بهتر کند اما هیچ یک پاسخ گو نبود. حتی زمانی برای رساندن او به بیمارستان نیز وجود نداشت، بنابراین جنازه این هوادار با پارچه سفید پوشانده شده و در ورزشگاه باقی ماند. یکی از روزنامه های ایتالیایی مدعی شد که گروهی از هواداران فیورنتینا در جریان این حادثه شعارهای توهین آمیزی سر داده و فریاد می زدند: " فقط بمیر ".

این اتفاق می تواند بسیار ناراحت کننده باشد خصوصا که بازی در دقیقه 13 به احترام و به یاد داویده آستوری، مدافع سابق کالیاری و فیورنتینا، که به دلیل بیماری قلبی یک سال پیش فوت شد، مورد توجه قرار گرفته بود. بسیاری از هواداران دیگر فیورنتینا که در آن قسمت حضور داشتند اعتراض خود را به شعارهای ناراحت کننده نشان دادند. 

1070