ادعای بزرگ مهاجم فیورنتینا؛ رئال مادرید به دنبال من بود!

ادعای بزرگ مهاجم فیورنتینا؛ رئال مادرید به دنبال من بود!

پایگاه خبری فوتبالی- لوکاس بلتران، مهاجم جوان فیورنتینا مدعی شده است که رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته، قبل از اینکه او به فیورنتینا ملحق شود، علاقه‌مند به جذبش بود.

به گزارش فوتبالی، لوکاس بلتران، مهاجم 22 ساله آرژانتینی، در نقل و انتقالات تابستان گذشته با مبلغ 12.6 میلیون یورو از ریورپلاته راهی فیورنتینا شد. او حالا در مصاحبه با یورو اسپورت مدعی شده است که رئال مادرید یکی از سه تیمی بود که در این تابستان قصد داشت او را به خدمت بگیرد.

بلتران در این باره گفت: «رم، فیورنتینا و رئال مادرید با من تماس گرفتند. من فلورانس را انتخاب کردم زیرا احساس کردم می‌توانم در آن راحت باشم. یک روز از خواب بیدار شدم و به برادرم گفتم می خواهم به فیورنتینا بروم. این باشگاهی بود که بیشترین علاقه را به من نشان داد. من اینجا خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتم.»

بلتران در اولین فصل حضورش در آرتمیو فرانکی توانسته تا به اینجای کار آمار 8 گل و یک پاس گل به ثبت برساند. برای بازیکنی که اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا سپری می‌شود، آمار خوبی به نظر می‌رسد.

پس از جدایی کریم بنزما در تابستان 2023، رئال مادرید به دنبال جذب یک مهاجم نوک برای جایگزینی ستاره فرانسوی خود بود. آن‌ها در نهایت خوسلو ماتا را از اسپانیول به خدمت گرفتند؛ اما پیش از آن، برای جذب چند بازیکن جوان‌تر اقدام کردند که حالا مشخص شد لوکاس بلتران نیز یکی از گزینه‌ها بود.

بلتران در فلورانس روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و می‌خواهد مانند هم‌وطن خود گابریل باتیستوتا، پیام‌آور شادی برای مردم این شهر باشد.

1428