برد خفیف اما مهم یوونتوس مقابل ویولا

برد خفیف اما مهم یوونتوس مقابل ویولا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خانگی مقابل فیورنتینا با حساب یک بر صفر به پیروزی رسید تا جایگاهش را در رده سوم تثبیت کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و فیورنتینا از ساعت 22:45 به وقت تهران در استادیوم آلیانز به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی مقابل هم صف ارایی می کردند که بانوی پیر با 59 امتیاز در رده سوم و ویولا با 43 امتیاز در رده دهم قرار داشت. یوونتوس رده دوم را به میلان واگذار کرده و حالا در کورس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بولونیا و رم قرار دارد. تیم های بولونیا و جالوروسی به ترتیب با 58 و 55 امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند و مکس آلگری اصلاً دوست ندارد که سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست بدهد. 

در نیمه اول یوونتوس تیم برتر میدان بود و در دقیقه 21، فدریکو گاتی موفق شد دروازه فیورنتینا را باز کند. بعد از این گل، یووه باز هم شانس باز کردن دروازه فیورنتینا را داشت، اما نیمه اول دیگر گلی نداشت.

در نیمه دوم، فیورنتینا تیم برتر میدان بود، اما یوونتوس اجازه انجام کار خاصی به مهمان نداد تا این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر یوونتوس به پایان برسد.

4416